Sanningar i halv- och helfabrikat

framtiden . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

söndag, augusti 20, 2006

KAMRATIS


Hej alla Kamrater.
Jag tycker att Fålkparrtiet är läskiga, typ. A´sså jag är inte typ vänster för min pappa är inte det heller och han var på samma biofilm som Gudrun en gång. Nu röstar han inte alls. Fatta va´ viktigt det är att inte göra bort sig! *blinke-blink*
Min scoutledare tycker det är viktigt att kålla in vad valet handlar om. Han tycker vi måste bestämma oss för vilken fråga som är viktig för mig själv. Sen ska vi välja vilket parti vi tycker bäst om. Asså det är så enkelt, ju. Jag har hört typ ett radioprogram som Fålkpartiett gjort *suck* Det är sant! Kolla in deras sajt. Det handlar om internering. Asså först pratar domm om att Enzo ni vet gorillan och säger att han fått ett barn. Hallå? Sen säger dom, typ i sitt prågramm att invandrare måste lära sig prata svenska som en svensk för att få bli svenska medborrgare, typ. Help me pliizz: Måste Enzo käka bara svenska bananer då, typ jag bara frågar?

"If god was a woman he had made him as me"

Ps. Sätt inn en bild på Enzo. Han är ju bara såååååååååååå söööööööööööttttttttttt!