Sanningar i halv- och helfabrikat

framtiden . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

lördag, augusti 26, 2006

PraoSidan


Norsk artist blev påkörd av en vespa, fast han stog på senen och sjöng en sång. Han ville först fortsätta, men sen ville han leka för att komma bort. Hör den dramatiska händelsen. Du måste klicka på länken som syns här www.dagbladet.no/download/JonasFjeldVepsestikk.mp3

Det här var min sista sommarjobbsdag på KamratBloggen. Tack till hela redaktionen för att jag fick skriva en artikel. Det var jätteskojjigt. Nu ska jag fortsätta leka med fotosjopp hemma istället när jag inte får vara hos er mer. Puss och kram, Elvira Trå - Drulle, Katedralskolan, Lund

2 Comments:

Blogger enroger said...

Det kommer att kännas underligt att tömma kattlådan själv nu när din praotid är över.

Lycka till med din examen i Nordiska språk nu!!

27 augusti, 2006 22:16

 
Anonymous Anonym said...

Tack! Men måste man få mvg i alla språken för att få leva och dö kvar i Norden? Måste jag typ klara alla europeiska språken för att få kallas europe?

28 augusti, 2006 03:42

 

Skicka en kommentar

<< Home